tisdag 23 december 2008

Julafton imorgon!


Herregud! Julstämningen har inte infunnit sig än trots panik-spelande av julmusik, julgodis- bak i flera veckor och fullt med julklappar under granen.. Konstigt nog har Ronja inte försökt öppna några! Men choklad- kalendern var plötsligt tom för några dagar sedan! Har ni sett vad duktig hon är på bokstäver! Vi gjorde marsipangodis idag, Ronja formade och jag doppade i choklad, medans jag stod där och höll koll på chokladen så säger hon: Nu ska jag göra en R som jag börjar på! Ja gör det du sa jag men tänkte att det kunde bli vad som helst, hon brukar ju skriva R också men det ser aldrig ut som det ;) men när jag gick för att hämta dom som var färdiga att choklad- doppa blev jag överraskad! Attans vilket fint R hon hade gjort! Sedan slog hon till med ett A och ett L också, för Angelina och Lova. Nu försöker jag natta en övertrött och hostande Lova medans Ronja tittar på jul- Astrid- filmsnuttar. Hoppas Ronja sover i sin säng inatt! Hon har varit väldigt krånglig på senaste tiden.. Säkert allt ståhej inför jul, skönt att det är över den här tiden imorgon;) men god jul på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar