söndag 17 maj 2009

Här har jag gått och svurit..


..och så var det så här lätt! Fick ju säga upp mitt abonnemang tillslut eftersom jag aldrig hade mottagning, det stod ENDAST NÖDSAMTAL på den jämt och ständigt och när man väl lyckades ringa försvann antingen jag eller den andra.. Konstigt att det fungerade att blogga! Iallafall så blev det ju nytt abonnemang och ny telefon vilket gjorde att mina blogg-försök hamnade nån annanstans och med tidsbrist + en oteknisk gen så gav jag ganska snabbt upp mina försök att lösa problemet.. Men så imorse fick jag plötsligt en snilleblixt och efter lite trixande löste jag det helt själv! *stolt*

Så nu mina vänner ska jag skärpa mig! Fast just nu med den Sablans dunder-förkylningen orkar jag inte mer än så här.. Det är ju så mycket som ska uppdateras! Men jag Lovar att inom kort så :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar