söndag 23 augusti 2009

Geggamoj- dag idag


Bloggaren i mig fick sig en törn idag när jag fick höra att jag Bloggar dåligt, så jag får väl ta tag i saken!

Semestern Ja, det fungerade superbra att åka på husvagns- semester! Lite kinkiga barn mellan uppsala och vimmerby men det var ju knappast oväntat ;) väl framme i vimmerby så blev det bra! Lite el- trassel och problem att få upp förtältet bara men det löste sig tillslut :) träffade en trevlig familj som tyvärr åkte redan på morgonen efter men vi hade ju ändå fullt upp i "pippi-land" från morgon till kväll den dagen. Och det kan jag säga var verkligen över förväntan! Rekommenderar alla, stora som små, att besöka underbara Astrid Lindgrens värld! Det var så mycket större och bättre än jag hade trott, vi var där inne 1.5 dag men det räckte inte! Nästa gång måste det bli åtminstone 2 hela dagar. Men vi skulle ju vidare mot borgholm.

Borgholm var också supermysigt! En underbar vecka med massor av kvalitetstid tillsammans :) vi tog det rätt lugnt, åkte till djurparken en solig dag, badade på badhuset en blåsig, testade campingens strand..och mycket tid spenderades i lekparken! Sista kvällen träffade vi en ny trevlig familj också :) och Ronja fick äntligen någon annan att leka med ;) vi hade en helt underbar semester helt enkelt! Man ska ha husvagn :)

Lova har ju skolats in på dagis också, och det har gått bra- över förväntan det med! Å det är väl tur för imorgon börjar hon på riktigt, och jag börjar mitt nya liv som student :)

Fortsättning följer...

1 kommentar:

  1. Kul o se att du tog åt dej! =)
    Hoppas Ronja bättrar på sig så du slipper missa litteraturjakten!

    SvaraRadera