måndag 24 augusti 2009

Skolstart!


Ja idag var den stora dagen kommen! Nu är jag tillbaka på högskolan tjoho :) ännu en bra lärare upptäckte jag att jag ska ha också :) och klassen verkar trevlig, lite smått förvånad blev jag vid uppropet när jag insåg att någon bakom mig var en gammal sätra- bo som jag lekte med när jag var liten och lite på högstadiet. Kul att se ett bekant ansikte, det hör inte till vanligheterna ;) men så låter ju Religionsvetenskap A lite mer seriöst än andra kurser jag har gått också.
Barnen var trötta efter att ha hämtats så sent som kl 16 så de somnade i bilen när de skulle hämta mamman.. Och sedan har det låtit illa resten av eftermiddagen här hemma.. Men Ronja var lite varm också så hon kanske blir sjuk nu då, jag har bara väntat på att det skulle hända.. Så vi får se hur mycket jag hinner med imorgon, kanske blir hemma med sjukt barn.. Annars är planen: STUDENTLITTERATURJAKT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar