måndag 9 februari 2009

Det känns som det ljusnar :)


Inatt har Lova inte försökt ta tutten en enda gång! Hon somnade vid åtta men eftersom hon inte åt nästan nånting på hela dagen och ingen välling innan läggdags vaknade hon vrålhungrig vid 22. Hon åt upp nästan hela välling-flaskan, stoppade in Nappen och lutade huvudet mot mitt bröst sötfisen :) såg till att det kom om rap innan jag la ner henne i sängen igen. Sedan sov hon ganska lugnt för nästa gång jag tittade på kl var hon 1 :o då gnällde hon lite men somnade om fort. Sedan vaknade hon 3 och 5, där vid 5 hörde jag magen kurra men hon ville inte vakna utan sov ganska oroligt så vid 6 fick miguel göra ny välling. Hon åt med stora klunkar och somnade om direkt och sov ända till halv 9! Lite napp-tapp då och då men ändå! Jag är väldigt positivt överraskad :) själv har jag hunnit med att åka till apoteket, hämtat nya ad-droppar på Bvc, hämtat högskole- katalog, svurit över snövallarna som skymmer varje korsning och handlat lite redan! nu sover Lovisen lite middag och jag ska försöka vila bort huvudvärken! Sol och snö är ingen bra kombination.. Får lätt migrän.. Men jag hoppas att en ipren och lite vila fungerar idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar