onsdag 11 februari 2009

Mina vackra underbara fantastiska flickor


Jag har haft turen att få två så otroliga barn, underbara och fantastiska och jobbiga på samma gång, på olika sätt eftersom dom är så helt olika som personer. 2 barn som är fyllda av totalt olika energier. Och jag älskar dom så mycket. Jag trodde att jag skulle spricka av all kärlek som rusade runt i kroppen när vi fick Ronja, kan inte riktigt förstå att det faktiskt fanns plats för lika mycket till :) tänk om jag hade missat allt det här! Jag som inte ville ha barn, jag som inte tyckte att det fanns tid och plats. Vilken tur att jag träffade Miguel och ändrade mig :) ligger här bredvid Lova som sovandes håller armen runt min hals och tackar högre makter för att dom ledde mig hit och gav mig min underbara man och dom mest fantastiska barnen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar