torsdag 3 december 2009

3 dagar kvar


Idag har jag skrivit och skrivit hela dagen, förutom en liten paus när dom ringde från dagis igen. Ronja hade kräkts IGEN! Förstår inte, hon mådde ju bra igår! Och hela förmiddagen idag! Och efter kräkningen med. Det är något skumt på gång..

Har skrivit färdigt 1 fråga av 5 och börjar känna mig väldigt stressad. Nästa fråga är att jag ska beskriva en modern myt, läraren själv anser att de där vampyr- filmerna som går nu är moderna myter så det känns lite som att han godtar vad som helst, men ändå så tvekar jag och undrar om min idé kommer att gå hem..

Förstår inte hur jag ska hinna..Ovanpå det här har jag fått tillbaka det jag skrev om rosen med en kommentar att han vill att jag kompletterar med vissa saker...Attans! Och det ska också vara klart på söndag... Jippie...Får nog sitta uppe på nätterna, vilket egentligen inte spelar någon eftersom jag inte sover!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar