lördag 5 december 2009

Lördag morgon

Jag är väldigt överraskad av hur många läsare jag har i Stockholmsområdet! Den här nya räknaren var en rolig grej :) Tack Helen! En del läsare förstår jag vilka de är när jag ser vart de befinner sig men de flesta har jag ingen aning om vilka dom är! Roligt :)

Nu är det lördag morgon och jag hinkar i mig kaffe och funderar på vilken modern myt jag ska ta upp i hemtentan. Jag tror att det blir Da Vinci koden. Mest för att jag för inte så längesedan såg filmen och har den ganska färsk i minnet. Och för att den har skapat sådan uppståndelse! Man skulle kunna ta typ Sjöodjuret också, men Da Vinci koden känns bra. Nu ska jag bara lyckas skriva ihop en hel sida om den också.

Jag hoppar lite hit och dit bland frågorna. Igår skulle jag försöka beskriva vad en nyckelsymbol är för något och ge exempel. Men jag lyckades inte så bra...Exemplet har jag, men förklaringen av själva begreppet är krånglig.. En väldigt tydlig nyckelsymbol är krucifixet. Så nu har jag lämnat fråga 4 för att gå tillbaka till fråga 2! Är det någon som har en bra idé om hur jag förklarar "nyckelsymbol" så kommentera gärna!

Jag håller fortfarande på och klurar på den nya bloggen, det är lite svårt att börja om på ett nytt ställe. Andra funktioner och annat utseende. Men de har roliga tävlingar! Nu kan man designa en klänning och tävla om att få den sydd och bli Veo Modas nya plagg! Kolla gärna in på myshowroom om ni är duktig med penna i handen :)

Nu ska jag fortsätta hälla i mig kaffe och fundera på Da Vinci koden medans barnen roar sig själva. Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Ja, det ska bli kul. har dock inte lyssnat på larsas nyaste låtar, men ska försöka göra det idag.

    Kjolen är från Indiska, men jag handlar mest på H&M, Lindex, KappAhl, Åhléns, Vero Moda typ. Inget konstigt. men jag har lite mer tid att gå i affärer och leta, skulle jag tro. :)

    SvaraRadera