fredag 4 december 2009

Fredag


Det blev en kort dag i skolan idag eftersom Ronja var hos farmorn och Lova var på dagis, det tog ju en stund att åka och hämta här och där.. Har hunnit lite men inte alls så mycket som jag hade hoppats.. Det här var mycket större än jag trodde. Känns lite tufft just nu.. Längtar till jul nu. Inte för själva julens skull utan för att man får vara ledig och kanske slappna av lite. Fast jag har insett att jag antagligen kommer ha nån hemtenta eller nåt att skriva då också... Om jag kunde lära mig att börja i tid! Fast det är ju ändå så att man får mycket på föreläsningarna också och skriver man tidigare så får man ju inte med de sakerna. Vill ha semester nu!!!!! Och precis just nu så skulle jag bara vilja gå och lägga mig och sova, sova, sooova...´

Bilden där uppe är från kusin Amandas 18- års kalas, och den är där för att jag vill säga GRATTIS TILL KÖRKORTET!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar