onsdag 10 juni 2009

Energinivån på topp!


Men det var inte vad jag trodde när jag vaknade imorse, Lova är fruktansvärt gnällig på nätterna nu. Måste vara tänderna som tittat fram för så här dåligt brukar hon inte sova. Hon borde inte vara hungrig för hon äter ju för tusan mer än Ronja!

Men iallafall så har jag hunnit med massor idag! Dammsugit hela nedervåningen, plockat undan tvätt, satt på en ny maskin, haft besök, gjort lunch, hängt tvätt, försökt lägga Lova 3ggr(den sista somnade hon tillslut efter nästan en timme..) Bakat bullar, hämtat ner Lova igen, givit dom mat, klätt på hämtat vagn, gått hem till liam och lekt, gått hem ätit mc donalds, tittat på bolibompa, matat med välling, nattat barn! Och nu har jag tittat på Grey's Anatomy och vet inte om jag ska vara Arg eller ledsen..skit- Grey's!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar