lördag 6 juni 2009

Fynd i byrålådan!


Har ni sett vilka snygga matchande strumpbyxor jag hittade i byrålådan idag?! Inköpta för flera år sedan men jag kan inte minnas att jag nånsin har använt dom! Har ett par rosa likadana också :)

Idag har vi köpt födelsedags- presenter till barnen. Jag fick smyga runt med barnen på affären medans miguel shoppade loss! Det var proppfullt i bakluckan när vi andra kom ut i bilen, inte för att vi köpt många paket utan stora.

Sedan bar det av till sälgsjön på 18 års- kalas! Där bjöds det på tacos (vilket betydde att jag slapp leka kock idag- tjoho!) Och kladdkaka med grädde :) Lovas mage var dock inte bästis med taco- kryddorna..

Och imorgon bär det av på kalas igen till nästa kusin! Det är ett fasligt springande på kalas nuförtiden,man kan ju undra vad folk håller på med om hösten?! egentligen är det väl inte så konstigt att man blivit ett par storlekar större.. Jag tittar på bilden här ovanför och förstår inte riktigt att det är jag! Undrar om det inhandlade hopprepet kan bryta trenden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar