måndag 15 juni 2009

foto fixat!

ja igår vaknade jag upp med ett sms på telefonen som berättade att vi hade glömd födelsedags- fotot till tidningen, I ÅR IGEN!! Då kollade jag ändå upp häromveckan hur många dagar innan man skulle skicka in annonsen..Grr.. "4 arbetsdagar före", och hur många dagar var det kvar? 3.. Ja ja, det var ju bara att klä på barnen, plocka fram kameran och trycka ner dom i soffan! Jag kan ju säga att det inte var nån enkel matcha att få båda två att titta på kameran samtidigt.. Pust.. Och när dom väl gjorde det såg någon av dom antingen nerdrogad eller helt crazy ut! Eller så lipade Lova. Och Ronja petade i näsan. Herregud! Jag gav upp och hoppades på det bästa och det här blev resultatet, ganska nöjd ändå måste jag säga :) förlåt Lova att du inte syns i tidningen på din 1 års- dag.. Men du syns iallafall på ronjas födelsedag, på söndag! Vi får försöka komma ihåg det nästa år istället.. Förra året satte vi in en bild som var tagen dagen efter födelsedagen, så vi har ju bättrat oss LITE till i år :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar