söndag 2 november 2008

Jojo..


Förra veckan var jag Så glad för att jag hade gått ner ett helt kilo på en vecka, idag blev det en timmes promenad! Hur kan jag nästan vara tillbaka där jag började?! Nä fy! Den här veckan får jag försöka motionera lite, åtminstone vibrera! Nästa vecka blir jag ju ensam med barnen, och promenader med vagnen blir ju liksom ingen power walk ;) då måste vi stanna hela tiden för att Ronjas filt ramlar av, hon vill ha blommor, får solen i ögonen osv.. Bara promenaden till kiosken brukar nästan göra mig galen! Hemåt går det bättre eftersom dom alltid ger henne klubbor på kiosken. Nä jag får kämpa vilt den här veckan när tillfälle ges! Slog två flugor i en smäll och ringde en kär gammal vän på promenaden :) det är inte ofta man kan prata ostört med två barn så det var alldeles för längesedan, men nu tog jag mig tid! Så kul att prata lite och vips så var promenaden slut :) annars hade nog tiden gått mycket långsammare, tiden går fort när man har roligt heter det ju ;)nu när jag tagit mig i kragen en gång kanske det blir lättare att göra om det, promenaden alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar