lördag 1 november 2008

Nu sover lillan :)


Jag fick sovmorgon i morse, som småbarns- förälder sover man inte mycket så man måste få sova ut nån gång för att orka! Hade varit vaken en stund innan eftersom Ronja låg och bubblade och försökte pilla mig på tutten.. Jag har försökt vänja henne av med det i 1.5 år nu men hon slutar aldrig försöka, det började när jag slutade amma..det tog ett tag innan jag somnade om och jag trodde inte att jag somnat alls förrän jag såg att klockan var nästan 10 och insåg att jag inte skulle ha legat kvar vaken i sängen i över 3 timmar ;) åh vad skönt att känna sig utvilad för en gångs skull! Det blir ju ganska mycket vaken tid på nätterna och sedan upp vid halv sju- sju på morgonen(fast igår var jag vaken redan kl 5 och precis när jag höll på att somna om kom Ronja in..). Vi såg en bra film igår kväll: what happens in vegas, super rolig- se den! Har det knackat några monster på era dörrar?! Vi laddade ju upp med en stor skål godis, men den enda som kom var: stålmannen! Så det kommer finnas godis kvar till jul i år igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar