tisdag 11 november 2008

Så trött att allt snurrar..


Lova har fått öroninflammation..Men ingen penicillin.. Ska ge alvedon och näsdroppar. Inatt har jag sovit 3 timmar, natten innan var jag också vaken mycket.. Har haft svärmor hack i häl sedan igår eftermiddag och Ronja är tokvild. Nu har Lova äntligen somnat, då gäller det bara att få storasyster att somna innan lovas alvedon släpper och hon börjar gallskrika, sedan sedan kanske mamman också kan få lite sömn! Åh älskling vad jag önskar att du vore här nu! Jag vill ha en kram och hållas om!

1 kommentar:

  1. Men vännen! Fy va jobbigt, stackars dig! Å stackars Lovisen. Här kommer en BAMSE stor varm kram från mig, även om den aldrig kan mäta sig med Miguels kramar. Hoppas hon kryar på sig snart så ni får vila ordentligt!

    KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

    SvaraRadera