torsdag 24 september 2009

4 av 5


Ja nu känner jag mig lite mindre stressad! Fixade till första frågan idag så nu är jag nöjd med den :) idag har jag gjort den där bok-frågan. Trodde att det skulle bli ganska lätt men det tog ju precis hela dagen! Men nu är det bara en fråga kvar och den borde jag hinna imorgon :) problemet är att de förväntar sig 4 sidor och jag har nu skrivit 10 tror jag.. Men jag förstår inte hur jag skulle kunna korta ner det till 4? Inte med de frågeformuleringarna!

Snart är det över!

Annars har jag inte hunnit gjort mycket idag.. Kom hem, åt mat, försökte roa två trötta små barn och sedan var det nattningsdags.. Det är jobbigt när man är van att umgås med barnen nästan jämt och plötsligt hinner man knappt se dom.. Hade lite myskväll med mannen innan han åkte till jobbet iallafall. Men nu är han där och barnen sover så jag får väl försöka sova jag med! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar