tisdag 22 september 2009

Försummad blogg..


Bloggen blir verkligen lidande av det här pluggandet. Hinner inte, har ingen ork och ingen lust. Idag är egentligen inte någon bra dag att blogga heller.. Har alltför mycket i huvudet just nu.. Inte bra alls..

Redovisningen igår gick bra iallafall. Fast vi hann inte berätta allt, särskilt inte det vi helst av allt ville berätta. Tråkigt att man har lagt ner så mycket tid på någonting som man inte får framföra i sin helhet sedan. Det känns som att mycket av den tiden hade kunnat gå till hemtentan istället.. För den blir ju tamejtusan aldrig klar! Irriterar mig på frågorna också vilket inte gör det lättare. När den är färdig, jag är ledig och har pengar ska jag fira!! Någon som vill fira med mig då?! Nu ska jag gräva ner mig och hoppas på en bättre morgondag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar