måndag 7 september 2009

Attans..


Attans suddiga mobilkamera (det syns ju liksom inte riktigt hur söt hon var när hon högg tag i mitt hårband och drog det över huvudet Hihi)..

Attans det Sablans förkylningen som går fram och tillbaka men inte verkar vilja bryta ut ordentligt så man blir pigg igen..

Attans grupparbete som går så himla segt..

Attans hemtenta som går lika segt..

MEN JAG HAR LÖST DEN KRÅNGLIGA UPPGIFTEN! Vad tusan ska jag hålla på och leta filmer för när världens bästa böcker, som jag nästan kan utantill också, är proppfulla med andliga budskap?! Ibland ser man inte skogen för alla träd kan man lugnt säga! Nu gäller det bara att hitta boken för att kontrollera minnet lite :) annars kanske t.o.m Skutskärs lilla bibliotek har den! Många liv, många mästare av Brian L Weiss mina vänner, det är en tänkvärd bok det :) imorgon ska det läsas och skrivas och funderas! Underbart! Fast jag tänker nog hyra en del av filmerna jag har haft i åtanke ändå, bara för att jag vill se dom. Fast nu behöver jag ju inte panik-leta.

Igår skulle jag ju på ryggsäcksjakt. Lova ska på sin första utflykt med matsäck och sittunderlag imorgon :) men barnryggsäckarna vi har är ju gigantiska för hennes lilla kropp.. Men vi hann inte med det.. Spårade ur på IKEA istället. Behövde ju verkligen lite skoförvaring, alla skor ligger ju alltid huller om buller hemma hos oss. Och på morgonen när det är lite stressigt håller jag på att bli galen när jag bara hittar en varsin sko ;) så jag hade tänkt mig nån sån där sko-låda man sätter på väggen liksom, men hittade ingen i bra storlek.. Så spårade vi ur totalt och nu har vi i stort sett en ny hall ;) bild kommer senare!

Nä nu när jag har löst mitt andliga problem kommer jag nog somna gott, fast jag ska nog försöka mig på några minuter på Spikmattan först :) god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar