lördag 26 september 2009

Favoriter


Det här är mina all time favorit skor. De senaste 4 åren har de stått bland de andra skorna, helt oanvända. Trasiga. Saknade. Men jag har vägrat kasta dom! Ni vet hur det är med favorit- prylar ;) för en månad sedan kom miguel med den är idén att lämna in dom hos skomakaren när jag sorgset sa att det kanske var dags att kasta dem nu.. Men jag hade bråttom till skolan den dagen så miguel lämnade snällt in dom åt mig. Och igår hämtade jag dem :) det kostade lika mycket som ett par nya skor, men det var det värt! <3

Idag har jag och Lovisen haft en mys-förmiddag i stan :) vi åkte till Rusta och köpte lite välbehövda saker; provsticka, tvål, jackor åt barnen och lite till. Eftersom det var lunch- dags gick vi in på willys också och köpte lite mellanmål som Lova tycker om. Träffade på en himla trevlig familj som var kunder på tempo, såna människor man blir glad av att bara se. Sedan satte vi oss i bilen och åkte hem, Lova somnade så jag tänkte passa på att läsa lite i solen :) hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar