onsdag 23 september 2009

Jobbig dag..


Men jag har kommit en bit på hemtentan iallafall. 3 av 5 frågor klara. Tror jag..inte riktigt nöjd med den första.. De andra får duga. Ska verkligen försöka hinna klart senast fredag, vill inte plugga i helgen. Vill vara ledig och umgås med familjen. På söndag ska jag jobba också, har egentligen ingen lust alls men jag tjänar ju några kronor iallafall. Elins lilla Ella har kommit nu :) ett glatt besked mitt i all förvirring och panik. (Bilden är från i söndags när jag och barnen bakade inför play- dejten. Sockerkakssmet med karamellfärg och after eight för att Piffa till det lite. Det var grannen sofie som kom över med leon (från Ronjas dagis) och my (från Lovas dagis) vi hade riktigt trevligt! Synd att vi inte upptäckte det innan de köpte ett nytt hus längre bort..)

2 kommentarer:

  1. Hej Sandra!! Världens godaste (och färggladaste muffins)!! Leon hade nog kunnat äta hur många som helst om jag inte stoppat honom!! Det var jättemysigt i söndags. Kul med grannar som är på samma nivå som en själv (hoppas du förstår vad jag menar)!! Vi ska ju inte flytta än på ett tag - och det blir ju bara till andra sidan skutskär, så vi kan ju ses ändå. Lova och My verkar trivas väldigt bra tillsammans (och Leon är nog lite småkär i Ronja:) )!!! Ha en bra dag och lycka till med pluggandet!! //S.

    SvaraRadera
  2. Du har rätt, skutskär är ju inte så stort :) det är ju så kul för barnen att ha nån annan än mig och miguel att leka med ;) hörde att ni var hit en sväng idag! När jag är färdig med hemtentan kanske jag också hinner med att leka lite :) nu är det snart över iallafall!

    SvaraRadera