söndag 27 september 2009

Lycka


Tänk vad mycket lite kvalitetstid kan göra! Hade en riktigt mysig kväll med M igår. Mys i soffan och en bra film, Taken (se den!). Vaknade upp alldeles pirrig och nykär! Å det mina vänner är inte illa efter nästan 5 år, ett giftermål och 2 barn :) som småbarnsförälder hinner man ju knappt umgås..

Idag var det jobb- dag också. Hade egentligen ingen lust alls, hade mycket hellre följt med familjen till Leklandet! Och hemtentan var ju inte klar.. Inlämning imorgon! Tog med mig dator och bok och tog bussen till solcentret. Bussarna går ju inte så ofta på söndagarna så jag kom hit alldeles för tidigt. Aha, då är det bäst att passa på att sola! :) härligt! Och på radion är det madonna weekend, kan inte bli bättre :) vill sjunga, dansa, hoppa och skrika! Hemtentan skrev jag klart på ett litet kick också medans de första kunderna låg och svettades, lovely! Så nu slipper jag ha ångest över den imorgon och kan koncentrera mig på allt det nya istället :) tjoho! Tjoho! Tjoho! Lyckan verkligen rusar genom kroppen idag! Och det blir ju inte sämre av att alla kunder har varit så himla glada och trevliga idag :) t.o.m. Surtanten som ligger där inne nu log ;) så det blev en bra dag på jobbet ändå fast jag inte ville åka hit, allt går min väg :)

2 kommentarer:

  1. Låter underbart Mango! Å den nykära känslan lovely!!! Skönt att du blev klar med hemtentan så fort och att jobbdagen var härlig. Blev riktigt glad av att läsa det här inlägget, du har ju så mkt att stå i nu så jag brukar fundera ibland om ni hinner med att njuta av varandra, inte bara du och M utan barnen också. Det tar väl ett tag att komma in i allt nytt. Puss på dig!

    SvaraRadera
  2. Ja, tänk er noga för innan ni skaffar nästa ;) Det är stooor skillnad på att ha ett eller två barn! Som du säger så är det inte ofta man hinner njuta av vare sig partner eller barn... Men men, det är ju mycket roligt också :) Puss tillbaks sötnos! Måste ju få träffa er snart igen, men det är hela tiden någon som snorar och hostar här...

    SvaraRadera