måndag 28 september 2009

Måndag igen


Är lite trött idag, blev lite sent igår och Lova har vaknat och gråtit hur många gånger som helst..Vet inte om hon håller på att bli sjuk :( Eller så är det nya tandsingar på väg..Eller så var hon kanske bara övertrött efter en dag på Leklandet. Nu är barnen på dagis och jag har åkt hem för att skriva ut hemtentan, men först lite kaffe! Fast mjölken är slut :( Det får gå ändå!

Måste försöka hinna på några av böckerna till den nya del- kursen också, så det blir väl en heldag i skolan idag igen.. Om de inte ringer från dagis då, Ronja blev jätteledsen idag när jag lämnade henne och det hör inte till vanligheterna så hon kanske också håller på att bli sjuk? Ska åka in till solis också med pengar och kanske passa på att sola. Fast jag ser lite röd ut om kinderna så det är kanske ingen bra idé! Nä nu har jag inte tid med det här längre! Tjo!

(bilden är från semestern när vår lilla Ronja fick sitta i stora Lovis knä :) )

1 kommentar:

  1. Heeej Sandra! Roligt att du hittade till min blogg så jag kunde hitta till din:) Kul att ni var på ALV i somras, och särskilt kul eftersom det är min kompis Jossan (Lovis) som är med på bilden. Världen är liten!:) Stora kramar!

    SvaraRadera