tisdag 28 oktober 2008

En snabbis!


Lova har snart sovit en timme i bilstolen så hon vaknar nog snart! Ronja har i 2 dagsr nu vaknat kvart över 6 och väcker hela familjen... Så gissa om det var en sur occh grinig Lova som packades in i bilen för att skjutsa iväg Ronja! Hade inte jag hällt i mig dagens hela dos kaffe direkt i morse hadfe jag gått upp och lagt mig med henne nu. Men det får bli tidigt ikväll igen då! Miguel slutar 16 idag så det blir bara en tjej att natta ikväll- tack och lov! Igår gick det inte helt smärtfritt men jag är ändå stolt över att jag lyckats få dom att somna i sina egna sängar i 2 dagar fast jag varit själv :) Det måste ju fungera eftersom Miguel snart ska till Uppsala och Stockholm på utbildning och blir kvar där under tiden.. Som tur är har vi "bästa tant Elin" som lovat mig lite assistans om jag behöver :) Nej nu måste jag passa på att fixa lite annat innan min lilla Lovis vaknar! Lägger in en av dom få bilder som finns på mig och Lova och passar på att meddela att jag nu väger under 70kg tjoho!!! Helt plötsligt bara rasar det utan att jag gör nåt särskilt alls :) Nu g¨r det förresten att kommentera inläggen också!

1 kommentar:

  1. Men härligt att det går att kommentera nu! Va kul för dig att det går så lätt att gå ner i vikt =) gulligt av Miguel och peppa dig sådär! Nya kläder är ju alltid mkt roligare när man mår bra i sin kropp. Jag fortsätter vara en flitig läsare av din blogg, va roligt att Ronja gillade Ztardust, dom måste ha varit så söta ihop.
    puss å kram

    SvaraRadera