tisdag 14 oktober 2008

God morgon!


Nu har jag lämnat Ronja på dagis och varit och handlat lite! Ronja gav mig pussen och kramen och sprang sedan iväg utan att ens hinna säga hej då:o:) skönt att hon trivs så bra:) men det gick magsjuka såg jag på en lapp när jag gick.. Fast Ronja har aldrig fått det från dagis förr(peppar peppar!!), bara när hon har varit långledig, påsk och jul.. Stackarn missade både nyårs- fest och påskmiddag..men hon fick klä ut sig till påskkärring när hon mådde bättre:) hoppas hon inte blir sjuk nu! Idag ska vi åka och hälsa på min nyfödda kusin med lite kläder från Ronja som är mindre än strl 50. En till tjej blev det, den tredje tjejen som föds i släkten i år, och med hjälp av samma barnmorska;) vi har en till födsel kvar, får se om det blir en till tjej då! Skulle vara ganska komiskt om nicole också får eva som barnmorska:) nä nu verkar lova ha somnat så jag ska försöka smyga ner henne i sängen och göra nån nytta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar