onsdag 15 oktober 2008

Så här ser en grinig lova ut!


Åh vilken morgon det blev här! Kom ju på att det var slut på blöjor på dagis och eftersom jag ändå behövde lite bröd o sånt tänkte jag att det var lika bra att åka till hemköp innan dagis, så jag började försöka få Ronja klar tidigt, men vi var inte färdiga att gå ut till bilen förrän kvart i 9.. Då satte lova igång att bajsa:o och hon bajsade inget igår så du kan ju tänka dig hur mycket det kom, hon åt gröt i morse.. Var tvungen att skrapa rutorna också så jag hann inte gå in och byta blöja..Men hon var ändå lugn ända tills vi kom ut från affären men då vände det och hon blev hysterisk på en sekund! Inte blev det ju bättre av att vi blev kvar en stund på dagis eftersom blöjorna skulle packas upp! Gallskrek medans jag tog av nerbajsade kläder och blöjan och tvättade hela henne och fortsatte hela vägen upp för trappen och ändå tills det började komma mjölk ur tutten:( nu ligger hon nakenfis och sover med tutten i munnen(omöjligt att försöka få på henne nya kläder när hon skrek så hon nästan tappade luften och var stel som en pinne!) Och jag som varit vaken inatt får nog också passa på..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar