fredag 24 oktober 2008

Fredag


Ja idag är det fredag, undrar om jag ska premiär- titta på idol? Då kanske är lite road tills miguel kommer hem vid halv 9 ikväll? Skulle helst slippa nattning av båda ikväll..blev så slut igår att jag somnade som en stock efter att ha bloggat! Efter att ha varit vaken så länge var visst Ronja lite morgon-trött tack och lov så vi slapp gå upp kl 7 ! Började inte tjata förrän halv 9 :o åh vad skönt att få ligga i sängen tills jag lyckats öppna ögonen! Annars brukar det vara lite si och så med det ;) ena ögat halvt öppet, kläder i en hand, Lova på armen och försöka ta sig ner för trappen utan att någon ramlar och slår ihjäl sig! Brukar lyckas ganska bra trots allt haha nu är mamma här och leker med Ronja i lekparken och jag försöker få Lova att sova middag, hon var så trött och grinig så det är lika bra att passa på när Ronja har någon att leka med. Så det inte blir som igår.. Men Ronja har inte sovit än heller så nåt solskens-humör är inte hon på heller! Hon får sova middag sent idag så jag kan hålla henne vaken ikväll. Förhoppningsvis somnar lova om också ifall vi ligger här.. Nä nu ska jag försöka ta mig ner och sätta på kaffe! Ha en trevlig helg:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar