fredag 27 november 2009

Åh så onödigt...

Ja idag var man uppe med tuppen, helt i onödan. Barnen är lediga från dagis eftersom Miguel jobbar kväll, jag måste plugga men det var inte planerat så här tidigt. Så varför varför varför ringer väckarklockan halv 7?! För en gångs skull sov ju faktiskt Ronja! Men de vaknade båda två såklart när klockan ringde...

Vi åkte till affären igår när jag hade hämtat barnen på dagis. De har ju ställt upp ett stort ställ med julskivor och Ronja såg direkt att det fanns en Bamse- skiva och ville ha, ha, ha! Jag tänkte att det kanske kunde hjälpa till att ordna lite julstämning så hon fick den, köpte en annan också men den har jag inte hunnit lyssna på. Det är ju för tusan första advent i helgen och ingen julkänsla alls. Ingen lust att pynta eller köpa julklappar. Skärpning nu! Dags att börja poppa julskivorna kanske ;)

1 kommentar:

  1. Haha. Nej inge fler barn här. Det är så bra som det är just nu. :)

    Jag längtar efter att få sätta upp julstjärnorna som vi köpte förra året. Vissa i området har redan fått upp allt. Förstår inte att det ska vara så svårt att vänta!

    KRAM

    SvaraRadera