måndag 23 november 2009

Bloggar


Idag när jag satt och letade info om min symbol, eller egentligen så försökte jag hitta en bild jag kunde sno, så hamnade jag i någons blogg. Helt ointressant tyckte jag men jag hamnade där för att jag googlade på "rosor", vilket tydligen också var meningen! Det visade sig att den där karln hittade på inlägg om rosor bara för att få in folk på Bloggen! Han hade upptäckt att det gjorde att han fick fler besökare. Frågan är; tror han att besökarna kommer tillbaka igen? Om man letar efter något som har med rosor att göra blir man ju inte direkt supernöjd och börjar hurra när man hamnar i en blogg som egentligen inte har något med dem att göra! Eller? Har han någon slags tävling om hur många besökare han får? Eller har han inget att skriva om så att han måste hitta på något? Han verkar ha väldigt mycket ledig tid iallafall eftersom han har tid att googJa alla ord som finns i Bloggen för att kunna göra någon slags statistik över vilket ord som lockar flest besökare ;)
Och nu har jag skrivit ett lika onödigt inlägg! För att jag har massa ledig tid som jag inte vet vad jag ska göra med. Barnen sover. Miguel sover. Här ligger jag. Vaken. Och väntar. och väntar. Tråkigt.. Kanske skulle sätta på tv:n åtminstone? Eller kanske googJa mig själv och se vad som händer? Kanske också hittar vad jag ska skriva om för att få fler besökare ;) slutyrat för den här gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar