söndag 1 november 2009

26 timmar kvar


Idag hade jag två prinsessor hemma! Ronja ville ju Såklart ha sin utstyrsel idag igen och då ville ju inte Lova vara sämre; "änning änning" lät det här hemma innan jag kom på att hon hade en, något trång, liknande klänning. Så tjusiga så :)
Men alla utom jag åkte ju hem till min pappa så fort M vaknat. Vi hade planerat att träffas några gånger innan de ska dit och sova så att Lova kanske slutar vara rädd för sin morfar, det kan ju liksom tänkas att det går lite lättare att sova borta första gången då. Men vi har ju inte hunnit.. Och idag när vi skulle åka kände jag mig alldeles för stressad för att följa med :( fick sitta hemma framför datorn istället. Fick ju en del gjort iallafall, skrev nyss klart näst sista frågan på kristendomen innan Lova vaknade så jag fick ge upp. Då har jag bara "relation till andra religioner" kvar. + hela judendomen och islam då. Men jag fick rätt mycket användbart i moskén :) jag ska berätta mer om trippen till stockholm sedan, så fort det här är över!

Vad skönt det kommer att vara imorgon natt när det är ivägskickat och inte går att ändra! På tisdag tar jag tillbaka mitt liv! Fy tusan vad jag är less nu.. Jag kommer att missa första föreläsningen i nästa delkurs, jag har inte tid att sitta där i 3 timmar imorgon! Tur att det är på distans så jag kan ladda ner och titta hemma sedan. Tror inte att det är många som går dit imorgon. Som det lät på den långa bussturen fram o tillbaka från stockholm så var det ingen som hade kommit någonvart och ingen fattade hur man skulle skriva, skönt att man inte är ensam. Då är det inte jag som är dum. Det är hemtentan som är dum.

Nu ska jag försöka tänka på annat och borde verkligen sova för att kunna koncentrera mig imorgon! Det blir en tuff dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar