onsdag 25 november 2009

En julklapp mindre att köpa ;)

Så där ja! Då var shoppingturen avklarad, men jag var nog inte tillräckligt julinspirerad för jag hittade ingenting...En liten julklapp till Miguel bara. Funderade på en ryggsäck till Lova men den var så sablans dyr! Men jag hade ju trevligt sällskap iallafall :) Jag funderade på att prova lite jeans, men det finns inget värre än att prova jeans och BH:ar, hittar aldrig rätt storlek, det är helt omöjligt!

Efter ett tag gick vi till Wayne´s och Miguel och barnen mötte upp oss där. Lite mys- fika innan Helen skulle hem och barnen skulle visa alla leksaker dom hade hittat och ville ha. Dom sprang runt som galningar på BR båda två ;) Sedan gick vi upp på Carlings för att titta lite, såg att de hade REA på jeans och tänkte att det var väl lika bra att prova ändå. Miguel ville ju ha lite tips på vad han kunde köpa för julklapp också. Hittade lite tillslut, får se om en månad vad det blev :)

Själv får jag nog försöka skaffa mig lite julkänsla innan jag försöker mig på julshopping igen! Får väl slänga fram stjärnor och stakar i helgen och poppa julmusik så kanske det lossnar!

1 kommentar:

  1. Haha, jag fattade först inte vad du kunde ha misstolkat men kom sen på att det måste varit klänningen!?! Nej, jag är inte med barn. Men ska tävlingar om kläderna och satte på mig en själv.

    Tjänar du pengar på din blogg? Kolla in vårt senaste tillskott http://myshowroom.se ny blggportal där du som bloggare tjänar pengar på ditt eget bloggande! Det vore så kul om du skapade en blogg och provade!!

    Har du tävlat i lekmer tävlingen?
    =) Stina

    SvaraRadera