måndag 30 november 2009

Måndag hela veckan

Ja så kommer det nog kännas den här veckan iallafall. Måste plugga i skolan hela dagarna...Hoppas att jag lyckas bli klar fort, jag skulle ju vilja hinna träffa brudarna som kommer till stan! Men vi får väl se hur det går.. Idag hade vi sista föreläsningen i det här momentet, innan den började bjöd jag Miguel på lite HiG- lunch!

Dagens föreläsning skulle vara en sammanfattning men jag vet inte om det var min hjärna som gick på lågvarv eller om läraren svävade ut lite för jag tyckte inte att det var någon sammanfattning.. Jag trodde att jag kanske kunde få lite tips inför hemtentan, men nej..Tyvärr..

Imorgon blir en tuff dag med både skola och jobb.. Förstår inte varför jag alltid tackar ja till jobb mitt i hemtenta- skrivande?! Dumt, och precis som barnen lär jag mig INTE av mina misstag ;) Men men, det blir ju en liten extrapeng iallafall och det är ju alltid bra. Har jag tur så är det lugnt, det är ju ändå tisdag kväll, så jag kan plugga lite där. Nu är det Bolibompa- tajm och jag har ju bara hunnit hem och fixat mat så nu ska jag umgås lite med barnen innan läggdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar