onsdag 25 november 2009

onsdag och planerad julshopping


Firade lite igår iallafall, med en solning och tårta ;) Lova tyckte som synes att det var väldigt roligt att fira mammas betyg :)

Idag ska jag in till stan och träffa Helen. Lite julshopping står på schemat! Julklappsletande och förhoppningsvis lite köpande så att man kommer igång. Kanske kan hitta något att önska mig själv också? Har ingen aning om vad jag vill ha.. Lite kläder skulle ju behövas eftersom allt hänger som säckar plötsligt. Den där hemtentan var visst bra på fler sätt än att jag fick bra betyg! Nu är jag nästan nere på den gamla vikten innan grviditet nr 1 :) Så lite nya kläder i rätt storlek skulle vara bra! Men det är ju inte så lätt att köpa kläder till andra så jag får väl försöka hitta något jag vill ha och vidarebefordra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar