tisdag 3 november 2009

Äntligen!!!


Ikväll slipper jag sitta framför datorn tills ögonen faller ihop! Hemtentan är ivägskickad. Nu får det bära eller brista. Vissa frågor är jag osäker på om jag har uppfattat rätt.. Man får väl hoppas på att bli godkänd iallafall, trots att den kom in 17 timmar för sent.. Sista frågan skrev jag med två barn som pratade i varsitt öra samtidigt, men det tar väl den lättaste frågan; Islams relation till andra religioner. Jag överskred sidantalet också. Det skulle vara 7-8 sidor men han kunde acceptera 10-12, jag skrev lite mer än 13. Förstår inte hur jag skulle kunna ta bort ännu mer, jag tycker att jag inte har fått med allt jag vill som det är?! Jag har skickat iväg det iallafall, nu finns ingen återvändo, det är bara att hoppas på det bästa nästa gång jag ser ett stort kuvert i brevlådan. Eller det kanske blir ett mail från "pal" som ger mig ångest den här gången eftersom jag mailade iväg det.

Nu är det över iallafall, för den här gången! Imorgon ska jag försöka ladda ner gårdagens föreläsning så jag är med från början där och får veta vilja böcker jag måste försöka få tag i! Jung- boken har jag fått av Miguel :)

Sedan ska jag försöka få till lite fika- pauser med "hemvändarna"! Jag måste baka någon dag också! Fick lite nya recept på posten idag som jag kanske ska kolla igenom imorgon :) det var längesedan jag tog mig tid till att baka, får se vad det kan bli för gott!

Jag skulle verkligen vilja (och behöva!) Klippa håret också. Och färga. Det känns så himla tråkigt just nu.. Men frisör-besök går väl under "onödiga utgifter" som vi inte riktigt har råd med just nu, så det blir väl till att experimentera lite själv med saxen, som vanligt. Sist blev det väl ändå inte så pjåkigt? Det röda här till höger gjorde jag ju själv, både klippning och färgning!

Sola ska jag också försöka göra den här veckan! Det är ju gratis iallafall :) kanske kan jag se till att tjäna några kronor också om jag tar mig dit!

Nä, nu känner jag att jag mest svamlar! Fast det var rätt skönt att slippa skriva om kalifer, korståg och romarriket ett tag ;)

Ser fram emot lördag! Skoj på dagen och mys på kvällen, härligt!

God natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar