tisdag 10 november 2009

Om det ändå kunde vara sommar igen!!!!



Jag fryser. Jag har varit inomhus i snart 2 timmar och jag har tänt en brasa. Men jag fryser. Fy....Vill ha sommar, sol och värme. Jag tycker inte alls om hösten. Och jag avskyr vintern. Nu är det nåt slags mellanting, ingen snö men det är så kallt så att det lika gärna kunde ligga massor med snö härutanför.

Har iofs promenerat massor idag eftersom jag tog bussen in till Gävle och gick från stan till Hig. Bara för att hämta en bok jag hade reserverat. Och sedan tillbaka. Varje gång jag går den där vägen tycker jag att det är längre och längre, och jag skyller på kylan. Fast det var skönt att gå lite, har inte blivit så mycket motion på sistone, har ju mest suttit framför den här datorn så jag behövde röra på fläsket lite! Men det är väl därför jag fortfarande fryser kanske.. Glömde mössan grr.. Men när jag hittade massa Thåström att lyssna på gick det mycket fortare att gå¨til stan!



Passade på att ordna en överraskning till M på vägen till bussen. Det blev inte som jag hade tänkt, utan mycket bättre :) Vi får se vad han tycker när han får se den! Inte många dagar kvar nu ;)


Nu tycker jag att jag har gjort nog för idag, dagis here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar