onsdag 11 november 2009

Bara om min älskade väntar

Jag har kommit in i en Thåström- period. Jag är periodare när det gäller det mesta. Men i bilen lyssnar jag på Winnerbäck just nu. Och nu har jag hittat det ultimata. Nationalteaterns underbara låt, sjungen av Thåström och Winnerbäck tillsammans! Det kan ju helt enkelt inte bli bättre! Att slå ihop de tre är ju helt enkelt alldeles genialiskt. Undrar vems idén var? Tummen upp för den personen! Nu lämnar jag Taylor Swift för det bästa jag har hört på länge, "Bara om min älskade väntar" kommer att gå runt runt hela dagen medans jag läser :) Egentligen skulle jag ta med datorn in i badrummet och lägga mig i ett varmt bad, gud så mysigt det skulle vara, men det har jag inte tid med. Får ladda datorn medans jag tar en snabb dusch istället ;)

För alla mode- intresserade har jag ett tips på en sida, en vän till mig har skapat den och behöver lite hjälp med marknadsföringen kolla in den här! Hon är en tvåbarns- mamma och företagare som har två andra sidor också, den som är (eller planerar att bli)gravid kan gå in här på Min bebis och den som redan har fått barn kan gå in på Vi med barn istället. Fullt med tips och råd om diverse ämnen som har med graviditet, bebisar och barn att göra! Det finns frågespalter där man kan ställa en fråga direkt till t.ex. en barnmorska och liknande. Väl värt ett besök! Där kan ni också läsa båden min och Miguels förlossningsberättelse. Jag blir alldeles tårögd varje gång jag läser..

Nej nu har jag druckit kaffe medans jag har lallat runt här, nu blir det en snabbdusch och sedan dagens studier! Vi försov oss imorse så det blev lite stressigt och jag hann inte dricka kaffe innan dagis- lämning. Jag dubbelkollade igår kväll att jag hade ställt klockan men jag måste ha stängt av den i sömnen! För jag vaknade av att Miguel ringde, tittade inte på klockan förrän vi hade lagt på och då var den kvart i 8- PANIK! Så nu blir dagen som den blir...

Ha en bra dag alla!

2 kommentarer:

  1. roligt inlägg, men inte blir man mer sugen av att sakffa barn nu när man läser ännu mer hur ont de gör hehe.

    / L

    SvaraRadera
  2. Ha ha och ändå fick jag bedövning när Ronja föddes ;) Med Lova hann jag inte få någonting alls, DET gjorde ont! Men det glömmer man så fort man får bebisen på bröstet :)

    SvaraRadera