torsdag 12 november 2009

Torsdag


Jahopp, så var den dagen slut! Det känns som om jag inte fått mycket vettigt gjort. Blir lätt så när jag ska plugga hemma. Så mycket annat som distraherar ;)

Men vi har möblerat om och städat övervåningen åtminstone! Lite har jag faktiskt läst också. Men vissa dagar förstår jag inte riktigt vad jag läser och då känns det som att jag lika gärna kan låta bli. Vinterdäcken har äntligen hittat sin plats på bilen också så nu törs man köra lite mer bil i snön! Imorgon blir det till att spendera dagen på hig, och sedan vidare för att jobba hela kvällen.. Inte så sugen på att jobba fredag kväll dagen innan barnen ska åka iväg, men men.. Pengarna kan ju behövas! Och tiden går nog fort, alla krogrävar ska väl ha sig lite sol som vanligt!

Och snart är det lördag, det ska bli kul! Även om jag fick panik inne i garderoben idag, jag har ingenting att ta på mig!!! När man väl går på fest skulle det ju va kul att sätta på sig nåt snyggt! Men det löser sig väl. Får väl kanske rota lite i kläderna jag har lagt undan för att de var för små, vågen verkar ha gått neråt i ganska snabb takt på sistone så kanske kanske kan jag börja använda mina kläder igen :) på något sätt ska jag då hitta något fint!

Det verkar inte bli så många jag känner som kommer men det är ju kul att träffa lite nya människor, det blir nog en salig blandning av olika typer ;) kul ska det bli iallafall! Jag har ju inte varit ut sedan i mars! Det får väl bli varannan vatten om man inte ska däcka kl tio ;) eller en power nap innan!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar