söndag 29 november 2009

Första advent

Attans vilken natt.. Var vaken ganska länge för att hinna umgås lite med Miguel så jag somnade väl vid tolv, sedan har vi legat som packade sillar eftersom vi låg alla fyra i samma säng och då sover man inte så bra.. Båda barnen snurrar ju runt som helikopterproppellrar på nätterna så de lägger sig på varandra och gnäller hela tiden.. Kvart i 4 vaknade jag och var tvungen att gå ner och kissa..grr.. Har så svårt att somna om då..Hann inte somna innan Miguels väckarklocka ringde men han snoozade så jag hann NÄSTAN somna innan den ringde igen, men då vaknade barnen och vägrade somna om! Tur frö mig, men otur för Miguel, att han hade gått upp en timme för tidigt så han hann göra välling! Det gjorde susen! PÅ Ronja iallafall, Lova ville fortfarande inte sova...Hon somnade inte förrän efter att Miguel hade gått till bussen occh sedan vaknade Ronja kl 8 och väckte oss..Så idag känner jag mig alldeles yr och bakis..gäsp..

Nu är frukost och påklädning avklarad iallafall! Sedan står pepparkaksbak på schemat, och julskyltning. Sedan blir det nog natti natti för mig.. Fast först mängder av kaffe och en dusch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar