lördag 31 oktober 2009

Tänker om


Ingenting blir ju bättre av att deppa ihop! Tänk positivt och positiva saker kommer att hända! Jag har ju massor av saker att se fram emot den närmaste tiden :)

*Träffa bästa underbara efterlängtade Katten!

*träffa söta Sara med lille August för första gången!
August alltså, Sara har jag ju känt sedan jag var 7 ;)

*Få besök av söta Helen som jag bara har träffat en snabbis i skolan efter att inte ha sett henne på flera år. Alla försök till lunch- eller fika- dejt har misslyckats...

*Lite kvalitetstid med M som ska vara ledig en del (om jag också har tid att vara ledig just då......)

*Barnfri kväll

*barnfri natt (vilket förhoppningsvis betyder en hel natts sömn!
Med bara 2 personer i stora sängen!)
Och barnfri morgon= sovmorgon?!

*Ny tripp till huvudstaden, fast mer förknippat med nöje och kvalitetstid än nytta=

*Mys med Linnea!

*Kramas med Moe och lilla NadJa

*förhoppningsvis träffa Katten och Axel igen när jag ändå är i stockholm :)


Och lite annat som är hemligt för vissa så jag inte kan skriva ut det! Med många fler besökare än kommentarer vet jag ju inte vilka som läser ;)

Och jag fick ju en fin och mysig present av min käre man och mina barn häromdagen som jag är jätteglad över!

Och jag har världens finaste lilla familj!

Och superfina vänner!

Nu känns det redan bättre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar