måndag 12 oktober 2009

Dagens citat


Imorse var jag ganska lagom trött...Det kändes som om jag nyss hade somnat när Ronja väckte mig strax före 7.. Men det var bara att kliva upp och plocka fram kläder till allihop för att gå ner! Medans jag klär på mig tittar Ronja på mig och säger: "Mamma, vad fin du är! Du ser ut som en drottning!" med ett stort leende på läpparna :) Det kunde jag ju behöva när jag stod där och kände mig allt annat än fin med håret på ända och påsar under ögonen, Tack Ronja :)
Jag vill också tacka min räddande ängel för dagen, Marie, vad hade jag gjort utan dig??!! Men den incidenten berättar jag mer om senare, man kan väl säga att vi fick en ganska ovanlig morgon hemma hos familjen Nyqvist- Ekstrand idag ;)

1 kommentar:

  1. Söta Ronja, tänk att göra mamman så glad :) inte känner man sig snyggast när man precis stigit upp inte. Så skön kommentar!
    kram på er!

    SvaraRadera