onsdag 14 oktober 2009

Resultatet


Försökte lägga upp pajen snyggt, men smulpaj är ju smulpaj ;)

Som jag sa tidigare är den där Åke Tilander en reko kille! Han svarade ganska snabbt på mitt mail :) och det visade sig att det kommer att fungera om jag läser Jungiansk psykologi A, B och C. Men alla de kurserna är på halvfart så det kommer ta 3 år innan jag är färdig och jag kommer få läsa ganska många kurser som inte hör till min examen, vilket man kan se som både en för- och nackdel. Fördelen är ju att jag kommer få massor av ny kunskap, och det borde inte vara så svårt att hitta andra intressanta kurser på halvfart :) nackdelen är att det kommer ta himla lång tid att bli färdig.. Och Csn kommer inte vilja ge mig mer pengar efter det.. Hmm.. Men jag vill ju verkligen läsa Jung. Herregud! Det får bli en liten funderare till tror jag.. Men det ser ut som att jag kan säga hej då till bibliotekarie..om jag inte kan hitta något slags stipendium att söka? Isåfall har jag ju ändå 3 år på mig att hitta ett! Och under de 3 åren kan jag ju hinna ändra mig också. Kanske hittar ett roligt och intressant jobb där jag faktiskt kommer att ha nytta av en examen i just Religionsvetenskap? Eller bara ett roligt jobb där jag inte har nytta av examen överhuvudtaget.. Och då känns det ju lite dumt att dra på sig ännu mer studieskulder kanske.. Nya frågor utan svar.. Och imorgon är det dags, då måste jag ha bestämt mig. Nä skit i det här! Nu är det Grey's! Sluta tänka för ett tag! God natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar