söndag 25 oktober 2009

Letar...

Mannen tänker fylla år. Om 3 veckor. Jag måste hitta en bra present. Själv fick jag en dator så man kan ju inte köpa vad som helst! Önskelistan är lång så det finns ju en del att välja på, problemet är att jag har lite svårt att hitta prylarna. En present har jag redan köpt! Ett bra köp, jag vet att han vill ha den och kommer att bli glad. Men den går inte att jämföra med min dator! Funderade på att passa på att åka iväg nu när han sover efter natt- jobb och leta, men jag har ju två vilddjur som isåfall ska med! Och hur lätt är det att hitta någonting med två otåliga barn..? Nej..Det får bli en annan gång...Ronja ska ju åka till mormorn också när mormorn har vaknat och det ska ätas lunch och vilas innan dess så idag blir det nog inget present- letande, det blir för stressigt.

Attans vad knasigt det blir med rutinerna när man ställer om klockan, det är ju egentligen snart lunch- dags men man kan väl inte äta lunch klockan 10?! Nu äter de kex istället! Det känns ju som om det är dags att vila snart också men klockan är ju inte ens halv 10. Hela dagen kommer nog att bli ganska fel idag.

Jag har fortfarande inte hittat AV- knappen på Ronjas väckarklocka så jag var ju vaken kl 6, precis som jag trodde...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar