tisdag 27 oktober 2009

Effektiv men inte effektiv nog...

Har varit duktig idag. Skrivit och skrivit efter att ha slagit upp precis rätt sida bara så där. Skönt. Tyvärr var alla el- platser upptagna så datorn dog rätt snabbt...Och jag var tvungen att åka hem för bilen ska lagas igen...

Kom hem och åt mellis med barnen, det första förutom kaffe som hamnade i min mage idag. Konstigt att jag kunde skriva så mycket utan mat i magen, men jag kände inte ens att jag var hungrig förrän jag kom hem. Nu leker dom i lekrummet, bakar tror jag att de gör och jag funderar på att börja laga mat.. Lyssnar på Taylor Swift, hittade hennne av en slump på youtube och den här låten fastnade i huvudet och nu är jag lite beroende. En liten flicksnärta som fångade mig direkt!

Imorgon bär det av till huvudstaden för att besöka Synagoga, Moské och Metodistkyrkan. Kan bli intressant! Även om det känns som att det stjäl alldeles för mycket tid från hemtenta- skrivandet. Redan kl 7 måste jag åka bussen härifrån..hua..

Nej, det är väl dags att starta matlagning och hoppas att barnen lugnar ner sig lite. Sedan ska vi vänta på att Niclas kommer och hämtar bilen, nu är det slut på "egen bil- tiden" ! Så får vi se om jag har ro och ork att fortsätta skriva när barnen har lagt sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar