lördag 10 oktober 2009

Myshelg


Hittills har jag haft en riktig myshelg :) igår kväll blev det sopranos och ett glas vin och sedan somnade jag i min älsklings armar. Ronja sov borta, annars vaknar hon alltid kl 23 och kommer in och hämtar M, men nu var det alldeles tyst och lugnt och jag somnade som en prinsessa :) mysigt! Lova sov så lugnt inatt också så jag förstår inte att jag var så trött imorse när hon vaknade, kl var ändå 8! Vi gick ner och åt frukost och tittade på Mtv och dansade, jag verkar ha fått två danstjejer :) sedan har vi mest busat! Hann få lite tid med karln i huset också innan han åkte till jobbet medans Lova sov middag! När hon vaknade sedan så åt vi lite fusk- Mellis som bestod av kladdkake- muffins och grädde ;) sedan blev det lite lek ute och en lång höst-promenad! Hann med en sväng i lekparken också innan Ronja kom hem och det var dags att laga mat. Ronja var hur glad som helst och satt och diskuterade och frågade om alla nya bebisar, vad dom heter och vilka som är mammorna. Hon berättade också att jockes bebis som fortfarande ligger i flickvännens mage är en pojke! Nu är det bolibompa och lördagsgodis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar