onsdag 7 oktober 2009

Har äntligen fått träffa lilla Ella :)


Ja idag var det ingen som snorade så det var bäst att passa på! Egentligen borde jag ha varit i skolan och läst, men när valet stod mellan hig och bästa Elin så blev det ett ganska lätt val. Får sitta med näsan i boken resten av veckan istället!

Vi började med en tur till stan, lilla Ella måste ju få en välkomst- present! Åt lite familje- lunch på 9an också, mysigt :) sedan bar det av till Elin och Ella! Lilla Sötnosen sov mest :) när jag träffar alla nya små bebisar så längtar jag ofrivilligt efter den där känslan, den man får när man träffar sin lilla bebis för första gången. Det är världens bästa. Men jag får ju vara med och dela alla andras istället :) just nu är det inte riktigt läge för en till..

Min lilla Moa fick en liten dotter igår också! Jag ringde i förrgår, då var hon precis på väg ut ur taxin vid sjukhuset för att vattnet hade gått :o men hon kom igår, 1 dag efter beräknat datum :) ska bli så kul att få träffa den lilla också, får se när jag lyckas ta mig till el storstad! Men lite konstigt blir det när jag inte ens har sett Moa med gravid-mage och så har hon en liten bebis!

Nej, är alldeles för trött för det här nu. Ska nog försöka sova lite så jag orkar plugga massa imorgon, ligger här mellan mina tjejer som redan sover. Lägger in en bild på min underbara lilla familj :) god natt!

2 kommentarer:

  1. Ja 3 tjejer kan vara lite mycket. 2 skulle jag klara av ;)

    SvaraRadera
  2. Du menar väl att 3 klarar du av men 4 är 1 för mycket? ;)

    SvaraRadera