tisdag 13 oktober 2009

Resultatet


Pannkakor med grädde och hallon-rabarber sylt, riktigt gott blev det! Ni vet väl att det viktigaste vid pannkaks- stekning är rätt temperatur? Den här gången överträffade jag mig själv!

Idag fick jag en stor klump i magen, såg ett stort kuvert från hig på diskbänken när jag kom ner efter att ha lagt Lova för en tupplur. Hemtentan! Trodde jag.. Det var bara "reklam". Vilka kurser jag bör läsa om jag ska ta examen i Religionsvetenskap beroende på vilken inriktning jag väljer. Jag hade nog egentligen mest lust att läsa religionspsykologisk inriktning, men då borde jag ha läst jungiansk psykologi istället för Religionsvetenskap .. Buhu.. Så det lutar väl mest åt det religionshistoriska hållet nu. Jag ska ju inte ta någon magisterexamen, men ändå.

Ja nu är det snart kväll igen också, tack och lov! Sooova!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar