lördag 24 oktober 2009

Morgon..


Men det känns som om jag nyss har somnat.. Jag skulle verkligen vilja hitta AV- knappen på den där inbyggda väckarklockan som Ronja har. Hur man än försöker få henne att somna om så går det oftast inte.. Idag spelade hon, som hon alltid gör när jag inte vill gå ner, "bajsnödig- kortet". Jag sa att hon nog bara behövde prutta lite, för det brukar vara så, men då började hon gråta för att hon inte fick gå ner och bajsa... Zombie- mamman fick ge upp. Tror ni att hon bajsade? Nej, just det. Hon satte sig på toaletten och fes lite.

Nu sitter jag här med kaffe- muggen i handen. Var visst så trött att jag inte kunde räkna kaffemåtten för attans vad starkt det var! Men då kanske man vaknar till..

Det var rekord- många besökare här igår! Roligt :) Nästan 40 personer på samma dag, och jag som trodde att jag mest skriver för mig själv. Nu mer kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar