tisdag 27 oktober 2009

Ögonen rullar

Jag gick tappert ner efter en alldeles för lång nattning och satte mig med anteckningar och dator vid köksbordet..Har skrivit en del. Men när det behövs en ordlista för att förstå varje mening (som jag för övrigt förstod tidigare idag när jag skrev ner dem) är det nog dags att ge upp... Jag ska ju snart upp igen! Har förberett kaffebryggaren. Hinner jag inte dricka kaffe innan jag åker så vet man ju aldrig när det kan bli tid för sådant! Efter lunch kanske? Hemska tanke. Nu ska jag bara packa väskan också så bäddar jag ner mnig sedan, allt för att slippa stressa allt för mycket imorgon bitti. Visst är man van att vakna tidigt, men att sitta på en buss kl 7.10 hör inte till vanligheterna.. Första anhalt Gävle busstation, sedan bär det av mot Synagogan, om jag inte minns fel.

M är fortfarande borta och bråkar med den attans skitbilen. Hoppas verkligen att den är klar snart. Skitbil skitbil skitbil skitbil skitbil.

Nä fy katten! Nu måste jag sova.

God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar